Employer Branding форум е насочен към работодателската марка и връзката бизнес-образование в България. В рамките на събитието бяха представени работещи стратегии за поддържане и развиване на добрия работодателски имидж, както и тенденциите по отношение ангажираността на служителите. Присъстващите имаха възможността да се запознаят с представители на едни от най-големите компании в Бургас и региона, които разкриха част от своите стратегии за привличане, мотивиране и задържане на кадри, представиха реални примери и техники, чрез които са успели да променят коренно работния процес и да подобрят имиджа си на национално нив
В залата присъстваха много студенти, както и работодатели, а идеята бе да се създаде обща платформа за връзка на бизнеса с образованието.
На конференцията бяха представени работещи модели за поддържането и развиването на работодателския имидж, както и тенденциите за ангажираността на служителите.
Сред лектори бяха представители някои от най-големите и успешни брандове в България – мобилни оператори и международни компании. Представителят на КРИБ Бургас Павлин Иванов представи модул „Каналите за комуникация на работодателската марка – таргетирани решения”.
Специализираният форум бе поредна стъпка на КРИБ-Бургас в посока оказване на ноу-хау асистенция към местния бизнес. Събитието бе с много висока полезност за компаниите, които желаят да работят по-ефективно и успешно върху своята идентичност. То донесе и ценна информация относно изпитани способи за привличане и задържане на квалифицирани и талантливи хора в рамките на дадена компания.
о.